intan nadiatul azuah

intan nadiatul azuah
:))

31 December, 2011

HELLO NEW YEAR

Hello New Year :)
Yeahh say GOODBYE to 2011 yang terlalu banyak sangat kenangan pahit manis semua dalam tahun ni. And Hello 2012 harap ada yang baru untuk ini tahun . Insyaallah. Hmm sepanjang tahun 2011 apa je yang tak pernah aku lalui daripada aku tersungkur, pengsan then aku bangun balik dengan sendiri macam mana aku tersungkur sekelip mata tapi aku bangkit dengan Wooww ! Dugaan yang tak tahu macam mana aku nak tafsirkan. Ya Allah terima kasih sebab bagi aku peluang kecapi kenikmatan yang belum pernah aku dapat, yang lepas aku jadikan pengajaran aku jadikan panduan untuk aku melangkah lebih jauh, bagi aku kekuatan untuk menghadap perkara baru. Cukup kenangan tu, cukup sampai kat situ :) dan kenangan yang baru SELAMAT DATANG aku harap kau KENANGAN yang manis :D yang cukup manis untuk aku bukak satu hari nanti. Dan ALLAH terima kasih atas limpah dan kurniamu menemukan aku seorang LELAKI yang benar-benar lelaki dan tahu menghargai PEREMPUAN MACAM AKU yang TAK ADA APA-APA :)

Hye New Year
2012 = 20 tahun :)

No comments:

Post a Comment